Veckans skolstart(A)

yesbox idag är det måndag och jag är helt död efter 4 dagars ledighet, jag har inte sovit aa någonting inatt. Jag hade svårt att somna så runt halv ett så började jag läsa en bok "tillsammans" utav Denise Rudberg jag sträckläste boken och läste klar sida 214 klockan halv tre i imorse vid klockan tre somnade jag äntligen. Nu ska jag snart iväg till skolan jag ska bara sminka och och flörta till mig stjuts;]]. Dagen börjar med slöjd, jag är snart klar med mina mjukisar i fleece och LIUNN3A på ruumpan (A) aa iaf så tänkte jag gå och träna i eftermiddag lite skönt sådär men nu ska jag sminka mig skriver antagligen mer ikväll

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0