trött

Ja orkade intr skriv igår. Men jag och Maya bakade sconse de blev verkligen äckligt. Sen så körde vi smsa fritt hahaxD om ni inte vet hur man gör de så är de så att man skriver ett konstigt sms där de står något helt sjukt och sen så bläddrar man tills någon säger stopp så måste man skicka till personen de kom på;]]].
Jag skickade väldigt små söta sms till typ alla(?) haha.
Sen så gick Maya eller hon åkte till mörby tog t-bana till tekniska och buss till sveaplan hahah=D
Jag satte mig vid datorn och pratade med cool - in ut in ut in ut ioförsig så förstår jag verkligen inte de där men de är kul och skriva och Maya tyckte de va kul så de är väl antagligen ganska blöt humor aja. Sen så åt ja middag och sen så va jag tvungen att flytta ut hela mitt rum eftersom vi ska slipa mina golv så mitt rum står lite överallt hemma hos oss ppalla. Sen så kolla ja på tv och typ datorn skypa med Maya. När klockan blev halv elva fick jag för mig att skriva på word så jag satt och skrev där och pratade med proppen&kontanten på ngt sätt(aa)
aja sen så orkade ja inte längre då stängde jag av allt och somnade utav hans söta sms(A)
Aaa nu är det onsdag vi har gymnastik och vädret är dåligt dåligt! I eftermiddag ska jag träna roligt roligt:D
sen så aa chilla runt lite men nu ska jag verkligen gå slänger in en bild på mig & Maya från förra veckan.
pusshej.

image113
image114
De är bilderna är tagna med rätt å stor tidsskillnad från varandra men jag tycker dom är så söta de är på samma tågstation också haha. Och hand i hand älskling föralltid!

Kommentarer
Postat av: AgnesLingegård

ni är så underbara ! vad vore jag utan er tjejer ?
ÄLSKAR ER, PÅRIKTIGT !

2008-05-22 @ 19:01:33
URL: http://lingegard.blogg.se
Postat av: linneaberglund

agnes du är bäst gmn jag älskar dig grovaste

2008-05-22 @ 20:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0