torsdag

Ja nu skrev jag inte igår kväll heller! Jag blir galen på mig själv att jag aldrig skriver längre. Men jag ska verkligen försöka att komma ihåg och göra de också. Aja igår så va jag i skolan, nu är de sista spurten i skolan och de tar verkligen på krafterna-.- jätte jobbigt. Men igår hade vi gympa, engelska, (P), NTA. SÅ dagen gick ganska snabbt. Efter skolan åkte ja hem och hämtade min träningsväska m.m och lite sånt. Sen så träffade jag Maya och Tessan på torget, Maya skulle hem så ja skulle åka med henne. Men de blev inte så när mamma kunde köra mig istället då passade jag på att få stjuts. När jag kom fram till träningen så träffade jag Denise, Emma aa och nåra till. Vi gick in och började fixa lite där inne. När vi började passet så var de ganska skönt, typ medly, spec, fritt jag gillar såna pass. Sen så åkte jag hem och åt middag. När jag inte hade något att göra så satte jag mig vid datorn. Jag var trött så jag somnade tidigt igår runt 12. Och nu är jag vaken och redo för nya tradegier haha skriver mer ikväll.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0