tävling hela helgen

ja de va så sant som de va skrivet! idag åker jag till eriksdalsbadet klockan drygt 14.15. Eftersom passet börjar klockan 15.00. Aa jag ska simma 100 bröstsim bara! det är ganska skönt faktiskt jag gillar inte att simma så himla mycket speciellt nu när det är i 50 m bana istället för 25 men det får bli som de blir. Jag ser fram emot de idag och sen imorrn klockan 14.45 ska jag på seriesim -.- det är roligt men jag hatar att simma på helger hahaxD det tar liksom upp all tid. Och nu har jag tävlingar tre helger i rad fast nästa helg behöver jag bara simma lördag morgon första grenen! Det blir najs. Aja jag tänkte att jag slänger in lite pics från grönan förra helgen och lite såna roliga bilder
pusshej / linnea


bilder ifrån grönalund 10/5

image99

Kontakten och Kontanten på grönan
kommentera inte klädseln vi hade kul och jag bytte om efter vi tog den här bilden;]]

image100

bästisfästis i pop xpressen jag fotade för fullt(A)

image101

älskling du är min bästavän min soultwine
aldrig utan dig syster

image97

ffanny lassi älskade lillasyster jag älskar dig på riktigt
linnéa och ffanny i jet line berg o dal bana

image95

Maya&Linnea i kärlekstunneln
älskardig

image94

pusspårej(A)

image102

ffanny i lustiga huset

image103

lillasyster i spegelar tre grr thaha

image104

kalle, axel, linnéa, maya
i jetline haha

bilder ifrån grönalund 3/5-08

image105

linnéa svart/färg

image106

charlie & agnes på ballkongen i spökhuset

image107

agnes&linnéa flög ur jetline haha nej men agnes vart tog vi vägen?(A)

image108

ooh stifler kan sin grej där va!

image109

charlie kan de där men att gå när de snurrar(AA)

image110

stifler och agnes chillar runt(AA)

tack för mig de där va de två senasre lördagarna kolla och njut(A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänker kommentera klädseln: du tyckte du var as snygg i dom där kläderna dessutom hade du dom på dig i extrem också för du hade en bild på pea när du åkte extreem och då hade du brandmans tröja!!!!!
ljug inte du vill fettaste va fjortis asså!!!!!!!

2008-05-26 @ 20:13:12
Postat av: lillsan

men vafan ja tog ju bilden efter jag åkte xtreme?;S

2008-05-28 @ 17:42:49
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0