söndag

jag orkade inte skriva igår. Men vid ungefär kvart över två igår så åkte jag och mamma till eriksdalsbadet. När jag kom dit var klockan drygt tjugo i tre. Jag gick in och försökte hitta skåp men de gjorde jag inte, istället träffade jag Cissie där inne vi pratade ett tag och sen kom Nathalie och då la jag in mina grejer i hennes skåp istället. Sen så gick vi in och pratade ett tag med alla andra som kommit sen började vi insimmet jag simmade lite drygt 800 - 1000 m jag orkade inte simma så mycket pga att jag bara skulle simma ett lopp. Sen så gick jag och Nathalie upp och bytte om sen så var de bara att vänta.Nathalie simmade första elr andra grenen 50 bröst öppen klass och jag tyckte de gick jätte bra gumman du är grym! Och sen simmade Cissie 800 m fritt och jag tycker fortfarande du är min stjärna älskling du är bäst. Sen så väntade jag och väntade det tog väldigt lång tid eftersom det var så mycket 800 m men tillslut var det iallafall min tur 100 bröst! Så jag gick fram och där träffade jag sötaste Malin som somvanligt  bara gjorde mig jätte glad, tack för allt Malin glädjespridare. A sen så simmade jag 100 bröst och det var 50 m bassäng men jag simmade på 1.29 -.- gud va besviken är jag på mig själv jag var så taggad och så går de så dåligt. Aja sen så sminkade jag mig och åkte hem. Hemma hos mig var det ståhej må ni tro eftersom min storebror fyllde femton igår så var släkten hos oss. Och vi käkade och sen satt jag och diskuterade med mina sysslingar som är 94or och min bror och dom sa att jag var fjortis och vi satt och pratade om de ett tag och aa det va inte kul så sen började dom förnerdra mig då gick jag ner på konsum och köpte tårta haha! Jag träffade Hillevi på konsum hon hade simmat 200 fjäril och var också missnöjd"/. Aja sen köpte jag en tårta och gick hem då satte jag mig på mitt rum med laptopen i sängen och då kommer kusinen franca in 2½ år och frågar om hon får vara med mig jag blev jätte glad för hon är otroligt söt så självklart sa jag ja och hon lekte lit ei mitt rum sen började hon prata om att nicolas och aa massa konstiga saker haha jag slänger in lite bilder på henne och mina andra kusiner sen från när vi va på grönan för nån helg sen. Sen när alla gick så satt jag fortfarande på datorn och jag stängde av den vid halv tre tror jag inatt och sen imorse vaknade jag utav att min bror bråkade med mina päron jag typ gick upp och klockan var bara 11.00!!! då fick jag damp och skrek lite att dom kunde vara tysta och blabal nu sitter jag och bloggar ska käka frulle snart tror jag men idag har vi seriesim i mörbybadet:O! haha de ska bli jätte roligt!
men jag skriver mer ikväll!
och nu måste jag ursäkta mig eftersom jag sagt att jag ska lägga in bilder och bilderna är förstora -.- men aa jag försöker fixa de
pusshej
och ffanny lassi älskade lillasyster ingenting kan ta dig ifrån mig!
image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0