") lycka

"Jag klarar det här"
det är/var dom orden jag sa till mig själv varje dag under hela vintern. Och jag säger dom fortfarande när det känns tugnt. Jag ska lyckas komma tillbaka till den jag en gång varit, jag har kommit en bra bit på vägen. Jag försöker reda ut allting jag har gjort fel. Bli kompis med alla jag gjorde besvikna och jag vill verkligen ha alla tillbaka. Jag ser verkligen fram emot att börja friberga i höst. Det känns som att jag kommer må bra där alla är så himla snälla.  Nu känns de verkligen som att det svåra är över, de här 5-6 månaderna har fått mig att inse hur mycket man ska uppskatta livet och när man mår bra ska jag njuta av de för nästa ruta i livet kan se ut så att man ligger storgråtandes i sin säng för att ens kille dumpat en. Man ska ta dagen som den kommer, förutse inte någonting för då blir man besviken om de inte blir som man själv tänkt. Nu ska jag leva livet utan en massa problem som står i vägen. Och jag vill säga förlåt till alla er som verkligen hjälpte mig igenom de här halvåret och stöttade mig för jag gjorde er alla rädda och besvikna med de saker jag gjorde... förlåt med hela mitt hjärta för de, men ni vet att jag inte mådde speciellt bra just då och att jag gjore mig illa var ingens fel även om jag fått de att låta så. Men sen ska jag tacka alla er som fått mig på benen igen och ställt mig stabilt jag vill verkligen tacka till er som följt mig hela vägen och er som kommit in i bilden på vägen..
Maya, Jill, Agnes, Fanny, Sarah, Alina, Cissie, Malin
Didde, Adde, Fred, Sebastian, Petra, Johanna
Tessan.

Alla har hjälpt mig på olika sätt men dom med tjock text...
Ni har verkligen offrat hela världen och ni har fått mig från gråtandes till skrattandes på en timme.
Tjejer&killar, tack för allt på riktigt och ni har inte svikit en enda sekund.
Sen vill jag säga ett par ord till mina två bästavänner
Maya, både du&jag har haft ett helvete i vintras och därför har de varit svårt att  hjälpa varandra men du har verkligen försökt tack för de bästavän!
Jill, du står med kursiv också.. de är bara för du är nog den som verkligen stöttat mig absolut mest!
Du var den som ringde mig varje dag för att fråga hur de va med mig! Hjärtat jag hade aldrig klarat av den här tiden utan dig. Tack för allt Jill Stenlund!

TACK TILL ER ALLA!
allt ni gjort för mig betyder otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: karro

ha en bra dag! :D
kram

2008-05-22 @ 07:10:41
Postat av: linnéa

desamma:)

2008-05-22 @ 07:13:11
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0