Igår

igår vare tisdag och på morgonen hade vi "fotbolls em" eller asså man va med sin språk grupp pch så spelade vi massa matcher och så självklart vann elit laget spanien 1. De va ganska kul, sen så hade vi typ matte, svenska, drama aa massa tråk. Sen vid 12 gick vi och käkade lunch och efter de som taggade jag och maya bort till mörby eftersom de va sexornas dag i friberga och samma i mörby. Så jag träffade Jill och Maria och alla andra så vi började gå upp mot friberga och Maya gick efter bron ner till mörby. Jag och Jill gick lite fel men sen så kom vi på att vi skulle träffas i aulan så vi gick dit och var självklart försenade vi smög in och satte oss vid nåra Jill kände. Sen så pratade rektorn lite och hon verkar väl aa bra haha xD sen så gick vi till typ musiksalen eller något och då hade vi delats in i våra arbetslag och de va så att dom som hade tagit matte/no och so var arbetslag A och engelska va B så mit arbetslag gick in till den där salen och där skulle dom dela in oss i mindre grupper då kom jag med Adrian och Pierre haha xD. Men när vi kom ut så sa dom att grupp 1 och 2 skulle gå tillsammans så då gick jag med Tove, Maria, Ditte och stackars Astrid som har brutit foten och hoppade runt på kryckor usch så jobbigt haha. Vi fick gå ner i något klassrum och där vi fick skriva några namn grejser för att vi skulle fotograferas haha xD. Vi skrev och hade de väldigt kul. Sen så skulle vi fotas haha de va inte kul shit den bilden kan inte ha blivit bra ja typ as garva. Men iallafall sen så hade vi typ rast (?) haha någon slags rast i typ ett år sen så skulle man gå i sina mindre grupper då gick ja med Pierre och Adde de va trevligt haha men vi skulle typ berätta något om sig själva de va cp och aa när vi gjort de så gick vi ut och då gick vi med den andra gruppen och då gick vi till den enorma gympa grejen haha och friberga gården och aa sen så skulle vi gå upp och fylla i massa papper så alla satte sig och man fick ett papper där de typ stod är du bra på är de något du äår osäker på och sånt sen så fick vi veta att vi som valt SO kommer i samma klass allihopa de va väldigt skönt att höra de så slipper vi fundera haha men då vet jag exakt vilka ja kommer med och de kommer bli bra hoppas jag. Vi skulle fylla i fem kompisar man typ ville sitta med i klassrummet ochs såna man kände jag skrev; Jill, Maria, Ditte, Astrid och Tove. Sen så gick vi ut då fick man glass men usch va jag itne va sugen på de så jag gav min glass till Adde han blev glad haha xD. Vi typ pratade ett tag och sen så gick jag ner till mörby C och träffade Maya och massa tjejer hon skulle börja med det va kul efter typ 2 timmar utan varandra så satt vi i mörby och pratade i 1 ½ timme om vad som hade hänt under de två timmarna utan varandra haha xD. Vi kommer behöva prata en hel del i höst. Sen så ringde Maya palmaaz@ typ och han kom till mörby och träffad eoss i typ tre minuter sen skulle han hem då tog jag och Maya 601 H med honom till noratorg och sen åkte vi runt och kom tillbaka till Mörby C vid typ 4 haha xD då hade vi åkt runt där de va kul. Sen så åkte Maya typ hem då så vänta jag på bussen och pratade med Colin i telefon hela vägen hem och ja gick av vid skolan och hämtade min cykel och åkte hem sen så pratade jag med Colin mer och satt vid datorn tills min familj lagga cp damp för jag vet inte vad. Och då när alla var självupptagna tog jag min mobil, min ipod, mitt busskort och så stack jag. Jag cyklade bort från skiten och satte mig vid vattnet och då ringde Colin då berättade jag att jag hade rymt och sen så garvade jag i en timme för han är ganska konstig. Vi satt och pratade om att springa ifrån verkligheten och sen så damp de va roligt och sen åkte jag till en backe och satte mig där istället då kom Erika Thool och sa att jag skulle åka hem till dom istället och då gjorde jag de. Jag satt och pratade med Bernhard tills typ 23.00 sen åkte jag hem då var allt jätte konstigt men ja tog min dator satte mig på rum sen så stängde jag av någon gång men nu ska ja tagga skriver mer sen
pusshje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0