igåår

igår när jag kom hem så pallade jag inte skriva klockan var mycket och aa. Men igår så va jag hemma jag skulle ju gått till grönan med ffanny och sarah men nej asså det blev inte riktigt så. Istället så åkte jag in till stan och gick runt lite sen åkte jag till grönan för att köpa mitt guldkort=D lycka* haha. Kortet blev jätte dåligt men skitsamma bild som bild. När jag var påväg hem så åkte jag till mina kusiner på vägen som bor i lahäll. Jag och Franca (2 ½ år) kollade på lillasjöjungfrun haha jag tycker det är så mysigt att kolla på såna filmer och fräscha upp minnet lite det är alltid kul. Sen så åkte jag hem och stannade hos Charlie där var också Agnes som nu äntligen färgat håret blondt så hon är blond:D. Men vi gick på en väldans promenad gick till Ica tornet köpte lite godis sen så gick vi till danderydssjukhus fråga inte varför(?). sen upp mot mörby C sen gick vi hem till Agnes och checkade läget lite. Sen gick jag hem till Charlotta för mamma var där och åt så jag och Alice kollade på "djävulen bär prada" gud jag vet inte hur många gånger jag sett den filmen lika rolig varje gång hahaxD. Vid 1 halv 2 tiden åkte jag och mami hem då var jag helt slut så¨jag var inne på pea ett tag sen somna jag.
det var min trevliga fredag(A)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0