helgen

Jag har inte skrivit nu på ett tag men jag har haft andra tankar i huvudet =). Helgen har jag spenderat på eriksdalsbadet och Grönalund. På lördags morgon klockan ; 07.15 åkte jag till eriksdals där de skulle vara vårsimiaden och även kval till sum-sim. Jag skulle simma första grenen 100 bröst, de gick sådär 1.25 -.- jag blev besviken men ändå så var de det bästa jag simmat i år:D. Sen så sminkade jag mig åkte hem och fixade mig.
Runt klockan 2 körde pappa mig till mörby C för jag skulle ta t-banan till slussen där jag skulle träffa ffanny men när vi träffades på slussen runt halv tre så strejkade båtarna -.- de va rätt surt. Men vi hoppade på en buss istället som åkte till norrmalmstorg och tog 47 till grönalund. När vi kom dit fixade vi åkband och eftersom båda har guldkort så gick de ovanligt snabbt. Vi åkte bara tre saker de va så sjukt mycket folk. Vi träffade massa trevliga människor så de var roligt. Klockan 5 drygt så tog vi bussen till Sergelstorg och tog t-banan hem tack för en otroligt mysig dag älskling! När jag kom till Mörby så åkte jag hem och kvällen spenderades framför datorn och lite sånt mys. I söndags så vaknade jag runt 11.0 eftersom de va morsdag och så, Jag skulle till grönan med Agnes och Maya så jag tog tåget fr¨n vendevägen tjugo i två, när jag träffade Maya och Agnes på östra så skulleAgnes åka hem de va lite surt haha. Nej men då tog jag och min bästavän bussen till grönan fixade in oss m guldkorten och åkte rätt mycket det var nästan inga människor där=). Vi träffade inte så många men vi hade det otroligt bra iallafall sen runt klockan tjugo i sex, då började jag och Maya gå till strandvägen så vi gick enda från Grönalund till Strandvägen 7:a där Mayas mamma jobbar jag och Maya sa hejdå och jag gick upp mot östermalmstorg tog t-banan till tekniska och tog tåget till Vendevägen igen. Tack du också bvän för en fantastisk dag.
På grönalund med Maya när vi åkte flygandemattan i lustigahuset så kom min fot utanför och brändes där i slutet de va inte mycke mer med de. Men sen när jag kom hem så berätta jag såklart de för hela familjen och mamma började prata om någon blodförgiftning som Bernhard fått jag blev lite förvånad de v ju bara ett brännmärke men icke sa nicke de skulle läggas om och jag skule till blablabla aja hoppas de itne blir blodförgiftning iallafall men de påverkar min simning så idag får jag inte simma och på onsdag får vi se.
Men jag slänger in öite bilder från helgen
pusshej!

image116
jag som sitter och pratar med Maya i telefon och Fanny sitter bredvid och sötar sig lite=)

image117
HAHA man får väl bjuda lite på sig själv!

image118
älskade lillasyster jag älskar dig föralltid

image119
Lillsan och Fflirtan i skrattkammaren

image120
JAG ÄLSKAR DIG
haha de här va kul

image121
fflirty älskling du anar inte hur stor min kärlek till dig är.
Lillasyster jag älskar dig föralltid

Bilder från Grönan 25/5 med bvän kommer
jag har inte laddat in dom på datorn=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fetaste fjortisen!!!!

2008-05-26 @ 20:09:36
Postat av: Anonym

fetaste fjortisen!!!!

2008-05-26 @ 20:09:56
Postat av: linnéa

vem?;S

2008-05-27 @ 06:32:52
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se
Postat av: Anonym

DU såklart!!!

2008-05-27 @ 07:14:50
Postat av: lillsan

men palla sitta och kommentera sådär i nåns blogg.
Säg at jag är fjortis jag tar faktiskt inte åt mig men de är patetiskt att någon som inte vågar säga vem den är sitter och säger de till mig!

2008-05-28 @ 18:35:09
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se
Postat av: fanny

ja jag pallar faktiskt det!!! jag säger bara som det är och du är patetisk fjortis som är wannabe icke-fjortis, och fyfan du kan inte annat än va fjortis. du säger att du skäms om du inte har smink, usch du borde skämmas mer nu när du har allt det där äckliga sminket!!!! du e så äcklig hela du. du sminkar dig alldeles för mkt och du e fetaste fjortis-slampan! usch för dig jag spyr på dig. innan gillade jag dig liksom för jag tuckte du va cool, men nu är jag glad att vi inte är vänner för det sista jag vill bli är som du!! stackars din familj du är helt knäpp gör hel sjuka saker, typ röker dricker skär dig! uSch!! och du säger att du inte e fjortis längree ?!?! största töntigaste lögnen jag hört, du e djursholms största fjortis, varför inte världens?!!?!?! DÖ

2008-05-30 @ 15:07:31
Postat av: linnéa

okej tyck precis som du vill!
men lär känna mig innan du stämplar mig?
ofta då är de ju du som är wannabe om du tyckte ja va "cool"
japp jag har rökt, jag har druckit, och ja faktiskt har jag skärt mig en längre tid också men för i helvete jag mådde ju inte bra? och de är ju förfan inte ditt problem?
jag är inte fjortis sen får alla tycka vad dom vill dom som knr mig vet vem jag är sen har jag fjortisstämpel visst de kanske ja har men vafan de är ingens problem bara mitt eget? Jag har ingenting emot fjorits eftersom ja varit en utav dom men om du tycker de här är nödvändigt så kan vi fortsätta?

2008-06-01 @ 10:07:01
Postat av: fanny

de e nödvändigt. säg inte att du inte e fjortis! det är en lögn, du tar fetaste fjortis-bilderna, skriver fjortis-texter, sminkar dig fjortis! sluta säg att du inte är fjortis för du e det. du vet bara inte hur man är om man inte är fjortis, det är därför du säger att du inte är det, för du tror att du inte e det, men tyvärr. vill du inte va fjortis kanske du ska dra ner på sminket och sluta!
du har stämpeln "fjortis", du förtjänar den, och kommer aldrig bli av med den!

2008-06-01 @ 19:36:07
Postat av: linnéa

du kan få svar på allt de där..
jag sminkar mig mycket för jag är sjukt osäker..
jag skriver för ja mår dåligt och texterna tar folk som dom vill men de är mina känslor..
jag har fjortis stämpln och kmr aldrig bli av med den de vet ja också

2008-06-01 @ 21:17:41
Postat av: fanny

okej... ja g kanske tog i lite väl mycket..men att säga att du inte e fjortis e en lögn.

2008-06-02 @ 07:22:47
Postat av: linnéa

ahkej men hörru att kalla någon man inte ens känner för fjortis utan att ens ha träffat mig att sitta och patetisk tro att du trycker ner mig med en massa sanningar och så du vet väl själv att fjortis är ett betende inte ett utseende så de du säger är en lögn de me

2008-06-02 @ 15:36:10
Postat av: fanny

du beter dig ju som en frjotis

2008-06-02 @ 16:35:46
Postat av: linnéa

du knr ju inte ens mig hur fan vet du hur ja beter mig?

2008-06-02 @ 20:40:34
Postat av: fanny

herregud tror du inte jag har sett dej eller? dessutom går det fett mycket rykten om dej

2008-06-03 @ 07:50:24
Postat av: linnéa

de patetiska är att ja inte har någon anning om vem du är? verkligen aldrig hört talas om dig;S
japps rykten ja tror du på alla såna?
men om ni inte har något bättre att prata om än mig och mitt förjäves liv så varsegod ja påverkas inte av de iaf

2008-06-03 @ 08:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0