fredag!

ojoj nu börjar jag bli riktig dålig på att skriva i min blogg nu ska jag fixa lite med bakgrunden och headern det förklarade mischa i hennes blogg så bra (www.michellewistrom.blogg.se) hon skriver riktigt bra blogg och jätte bra små tips och sånt tack! aja jag kollar på tv och laddar upp m godis till tävlingen imorron haha xD
jag ska träffa cissie, alina och malin imorrn tror ni att jag är glad eller?:O tror ni inte de så tror ni fel för jag älskar dom grovt mycket.. haha den hära veckan har gått sjukt snabbt det har alla veckor gjort den här vintern men iaf så ha rjag tränat precis som jag ska de känns bra mn jag är lite nervös inför imorron.. mina bästa människor kmr ju vara där haha men jag tror de blir klubbbyte till neptun! superkul haha men nu ska jag fixa med min blogg
aja förlåt för lilla missen i bloggen jag ska börja blogga igen haha
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0