en liten lista

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: aa jo en hel del
Gnälla: ibland, nöjd för de mesta
Sova: jo om jag inte dygnar
Ha ångest: ja över min kropp
Skada dig själv med flit: en hel del förut
Ta mediciner du inte borde ta: har hänt
Vilja dö: förut hela tiden inte nu för tiden
Drömma mardrömmar: nej inte så mycket
Drömma sexdrömmar: Hahaha nej inte va jag kommer ihåg
Klä dig i svart: aa jo ibland inte såhär hel svart men någonting
Gå till kyrkan: nej inte alls
Gå i skolan: yesbox om jag inte är sjuk elr annat
Röka: har gjort tyvärr.
Ha sex: inte dagligen haha
Ljuga: vita lögner
Hata folk: jag hatar inte men jag tycker mindre om
Lita på folk: fåtal

VEM :

Saknar du: Charlotte:'/
Vill du döda: haha nej
Rörde dig sist: Agnes
Vill du slå: Stifler haha
Kysste dig sist: kmr inte ihåg
Vill du kittla: Maya (A)
Kramade du sist: Agnes
Vill du prata med: Charlotte
Skrek du på sist: kommer inte ihåg
Vill du vara som: Mig själv
Sårade dig sist: han:'/
Vill du bli galet full med: haha Maya
Gjorde dig riktigt glad senast: Maya, bästavän
Fick du sms från senast: Maya.
Ringde dig senast: Maya haha bara Maya =D
Är vackrast på jorden: vet inte längre

HAR DU :

För många vänner: Nej, men för många falska
Förföljelsemani: vad e de?
Tvångstankar: har haft
Någon annan psykisk sjukdom: inte...
Någon fysisk sjukdom: Vet inte
Någon skada: en massa ärr
Färgat håret: kanske ska
Brutit några ben: en himla massa
Några piercings: hål i öronen(?)
Egen dator: halvt
Bra självförtroende: sjunkit till tusen
Kysst någon: Ja
Haft sex: Nej
Köpt kondomer: haha aa(A)
Tagit nakenbilder: onödigt
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: inte på de sättet
Varit kär: på riktigt
Dumpat någon: bara dissat.
Blivit dumpad: för många gånger
Velat vara otrogen: nej inte velat
Varit otrogen: otrohet räknas när man är gift väl?
Stulit någonting: har hänt
Lämnat landet: en himla massa gånger
Rymt hemifrån: ja mest på natten/kvällen
Tuttat eld på nått: haha aa
Gjort något olagligt: köpt tobak

HUR :

Svarar du i telefonen: Hallå, piff&puff, lillsan
Fördriver du tiden: pratar i telefon, umgås, tränar
Mycket pengar har du: väldigt tomt
Tjänar du pengar: ibland
Ofta Bäddar du sängen: oftast
Ofta diskar du: sätter in i diskmaskinen
Ofta städar du: nej nej
Många stör du dig på: nej alla får va som dom vill
Ofta träffar du din familj: varenda dag

TROR DU :

Att du kommer bli något: någonting blir man väl
På rymdvarelser: haha nej inte
Att folk tycker om dig: fjortis,;/
På ett liv efter detta: ibland
Att fiskar kan tänka: jo men visst
Att du kommer att leva länge: hoppas

VÄLJ :

Katt eller hund: Hund
Vitt eller svart: Vitt
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: Kyssar
Telefon eller internet: Internet&telefon
Musik eller tystnad: Musik såklart
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva& dö båda tillhör livet


Kommentarer
Postat av: AgnesLingegård

haha ! observra att jag både rörde & kramade dig sist. älskar dig linnéa

2008-05-04 @ 21:36:19
URL: http://agnesmakt.blogg.se/
Postat av: linnea berlgund

thahaha aa jo precis äslkling(A)

2008-05-05 @ 17:53:43
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0