äntligen fredag

yesbox aldelless sant.. idag ska jag och mina små vänner åka m skolan på morgonen och hoppa hopptorn i tibble badet. Vi slutar klockan 12 idag väldigt skönt. Efter skolan så ska jag väl umgås ett tag sen så ska jag på träning jag måste komma igång med träningen igen"/ ja har inte tränat på mer än en vecka. Och om en vecka är det neptuniaden och då ska jag försöka prata med Alinas tränare, ska nämnligen försöka komma in där, Alina syster jag älskar dig grovt!. Ikväll blire väl nåra balla man ska umgås med ute i danderyd najs(A)
aja jag skriver mer sen måste sluta nu... ha en bra dag allihop
(min kamera fungerar inte förtillfället.. Maya har spärrat den-.- så jag kan inte visa nåra bilder men den kmr tillbaka snart)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0