vi va la GLAD!=D

hahah, jag vet inte varför men jag är sjukt glad idag, jag vaknade med ett leende på läpparna haha, nu har jag precis dushat, har klärr på mig min finaste PAULIE BLEEKER IS TOTALLY BOSS tröja jag ska ha gympa, snart ska jag spackla mig och föna håret, aa sen skolan, sen ska jag och maya gå hem till mig hämta mina tränings saker, och lämna våra väskor sen ska hon åka med mig till träningen och när jag tränar är hon m. Jill,äre inte perfekt sen går vi hem=D, idag har jag matte prov och jag har knappt pluggat, men de går säkert jätte bra,*sajk*
jag saknar sebatian sjukligt mycket, han e sjuk haha, min bästatsteex(A)§§XD
aa men iallafall, jag måste bara varna er, för i sommar, SOMMARLOVET 08 de är fflirty & liunn3a ´s lov, och ingen ska få va me, haha, bara jag och fanny fyfan lilla sis jag älskar dig!§§
nu ska jag tagga vi ses, jag skriver troligtviss ikväll
pusshäjj LLB

Kommentarer
Postat av: KArro

DU HAR FAN INTE TRÄFFA FFLIRTY@

2008-03-06 @ 14:12:09
Postat av: linnea berlgund

näää men nån gång blir väääl första gången!?

2008-03-18 @ 08:55:33
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0