PÅÅÅSKLOV gaaah*!

jappjapp, ja har varit sjuk hela veckan, ganska skönt, men tråkigt, aja, imorrn drar ja här ifrån 20/3  men ni behöver inte sakna mig allt för länge, ja e hemma igen på måndag 23/3,  men sen är jag hemma, jag ska bara umgås, ha de bäst, den mesta tiden spenderas antagligen med bästisfästisen, men sen ska ja träffa, alina och massa andra=D, om de blir som planerat, de känns som exakt den meningen skrev jag sist, men kanske inte thaha, men ajja, jag ska packa ikväll för vi åker tidigt imorrn,!=D, ska bli kul, vi åker ner till malmö, vi bor hos rogmarks, sen åker vi ner med dom till ven på lördag, och vi kmr typ vara över helgen med eller jag iaf, Amanda, Aurora, & Sara om hon e hemma=D, men nu ska ja tagga, skrivier ikväll kanske(A)§
kyss&smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0