onsdag

de är påsklov, fädt med soft asså(A), imorrn vare så mycket som bestämt att jag skulle träffa fanny, men vi får se hur de blir, (A), igår va ja med maya&agnes, vi hyrde film och kollade på biljarden hos maya, de blev the grudge, den va aas obehaglig, och läskig, sen skulle vi sova 3 pers i soffan, maya tog såklart kortändan och jag och agnes trängdes hela natten på långsidan, men de funkade, sen vare något fuckface som busringde mitt i natten, ppallla liksom, aja, sen gick vi upp, sen gick vi på priomenad, och när v i kom hem, så hjälpte jag maya att packa alla hennes kläder, dom flyttar jö på söndag:O,
ajja sen så typ va jag där hela dagen sen gick jag hem, och nu sitter jag här! thaha
kyss&smek sänglek(AAA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0