ojojjj

ojjjooj, ja har faktiskt helt ärligt glömt bort min blogg haha, ja har glömt att skriva på flera dagar, haha, jag har iallafall varit på kryssning med alice, torsdag- fredag, de va as mysigt
bilderna som blev bra haha=D, de va as kul iallafall,
sen har ja umgåts, träffat älskade tracie bästisen igen, vi ska träffas imorrn också, =D,
sen har jag träffat en ny tjjej, en ny lillasyster faktiskt fflirty@ hon är då föd den 27/2, så hon är en månad yngre än mig, och då är hon självfallet min lillasyster=D, jag är sjukt glad för att jag lärt känna henne, hon är fan de sötaste & underbaraste ja någonsin uppleft, henne ska ja träffa nästa helg,[aaa]
ajja ikväll ska ja till min bästisbror, älskade ex & barndomsvän. han är mitt allt,
liksom sebastian§linnéa FÖRALLTID
men nu ska ja tagga, ja skriver mer ikväll eller imorrn,
PUSHÄJ§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0