morgon

nu äre torsdag och morgon, jag gick upp för ett tag sen, jag ska spackla mig snart, sen ska ja till plugget, vi har franska grej till idag så ja försöker kunna de haha, sen har vi nordamerika också och jag börjar läsa de nu=D,
jag ska till tandläkaren idag:S, så ja slutar kvart över ett, fett me soft, haha,
männiksor är allt bra kul ibland, ja va tvungen att få me de pga ingenting,
och sen en sak till, ja längtar till lördag, då ska ja umgås me tracie & maya hela dagen sen ska dom slagga hos mig, sen ska vi ha de bäst också haha.
nu ska ja tagga, vi hörs mer sen.
puss§ LB

Kommentarer
Postat av: Caroline

Godmorgon! Hoppas du får en bra dag trots tandläkaren....

2008-03-06 @ 07:33:20
URL: http://carolineannamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0