kväll!

idag har jag vart i skolan, typ jätte tråkigt, sen typ sprang ja hem, tog mina simprylar, och en geiomax=D, sen sprang ja till bussen kom fram till träningen drygt fem minuter efter vi börjat, men de va lungt, sen tränade jag, de va väldigt skönt, de va ett tag sen, de va inte så jobbigt, sen åkte ja hem kom hem och käkade, sen typ prata ja i telefon, sen typ nu, gör ja ingenting,
imorrn ska ja väl va me maya tror ja,=D, hoppas jag§
länge sen ja träffade danderydsgrabbsen:/, de är ganska trist, men jag klarar mig, ska ju faktiskt börja i samma skola som dom, jag kom in på friberga, de gjorde typ alla thahaha, men typ inga jag kände kom inte in(AA)
men de blir nog bäst, haha, aa men nu pallar jag inte skriva mer=D
jag skriver mer imorrn=D
pusshej LB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0