tre senaste dagarna

Jag har inte haft tid för bloggning de två senaste dagarna, men jag sa även om de kommer bli så haha:).
Jag har varit på grönan i tisdags med bvän vi träffa nåra små söta där som vi blev fädt tighta med haha sajk(A)
Igår va vi i stan träffade Stifla och telia Sebbe i vällingby en snabbis, sen satt vi på 7eleven på kungsgatan ett tag. Senare på kvällen skulle vi till kungsan kolla på fotboll, men de gick inte som planerat istället åkte vi till mörby och träffade Adde och Danne som skulle dit vi satt i mörby och pratade i tre kvart sen åkte dom till kungsan vi åkte med till danderydssjukhus och sen hem, när vi kom hem orkade vi inte kolla på den otroligt tråkiga fotbollen så vi satte på film först kollade vi på, grabben i graven brevid sen så typ klockan 1 satte vi på nio månader den va jätte rolig och efter den Nanny mcphee jag älskar den filmen haha. Men jag somnade så jag fick en fot i ansiktet av Maya som var jätte pigg, sen så hällde hon vatten i mitt ansikte och tryckte upp en skummbanan i min mun. Då vaknade jag till och vi kollade på tråkiga hey baberiba och sen så somnade båda två runt klockan 5 på morgonen. Klockan 11 imorse ringde nån no lifers med dolt och bara satt tyst jag blir så himla iriterrad av sånt -.-
Sen så klockan halv 2 gick jag och bästis ut och sprang i altorp och de va väl bra eftersom vi har lagt upp elr Maya har lagt upp ett shema på vad vi ska få äta tills vi gått ner ett par kilo :D aja iaf så får jag och min tvilling bara äta ; sallad, grönsaker, frukt, te och vatten. Jag vet inte hur vi ska klara de men skit samma vi ska klara de:D
Nu ska jag tagga skriver säkert mer ikväll
pusshej
//LB


Kommentarer
Postat av: anonym

hej,, vad är erat "schema" med maten ?

För jag tkr att jag behöver äta mindre & då äter jag inget med sen blir jag bara så hungrig att jag börjar små äta, så ja skulle vara jätte glad om du sa erat mat schema :D

2008-06-22 @ 16:38:08
Postat av: linnea

de står där:)

2008-06-23 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0