sakna

Här kommer bilder ifrån skolavslutningen 12/6


Basse, Kalle och Fred & en bit av Nikita där bak
kommer sakna er killar



Basse, KAlle, Nikita, Linnéa, Fred
jag <3 er guys



Basse, Nikita, Kalle, Linnéa, Fred
Tack för allt ja kmr sakna er



Nina, Erica, Linnéa, Nikita, Maya Basse
tack för allt
(nina va där och kollade jätte mysigt att träffa henne igen)



Nikita & Linnéa
gmn jag älskar dig



Linnéa, Nikita, Erica, Rebeckan, Tess och Maya
jag älskar oss tjejer


Mys med tjejerna på IP 13/6


Bästavän och jag får upp drickan haha jag <3 dig bvän



Nikita <3 Linnéa långt där borta!



skulle bli något av en 'ölskål' lyckades inte riktigt men men



jag älskar oss och våra minnen
linnéa, erica, nikita och maya
föralltid



 E, L, N, M
genom allt



vi älskar oss



vi fifflar runt(A)


tack för en underbar kväll och fantastiska minnen


Kommentarer
Postat av: agnes bre

men gosh, jag och maya som hade ett löfte. NO SMOKING, AIGHT ?

fuck off !

loveu <3

2008-06-15 @ 00:56:16
Postat av: Anonym

men gosh sere ut osm hon gör de på ngn bild för de är fel vi röker inte:D(A)

2008-06-15 @ 08:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0