måndag

Idag blev en sån där chill dag, vakna runt 11 halv 12, drog mig upp runt 1 halv 2. Sen så kom Maya vi åkte till mörby där vi insåg att min mobil va hemma -.- hela dagen blev missplanerad eftersom jag skulle haft min mobil då hade vi kunnat ringa dom vi bestämt att vi skulle träffas men då blev de sabbat. Aja jag har bvän tog tunnelbanan istället till östermalmstorg och gick ner mot kungsgatan, satte oss på donken och käkade lunch typ pommesfrites och cola. Sen så 'träffade' vi nåra kompisar eller vi såg och typ prata med dom i fem minuter haha. Sen så gick vi till hötorgets t-bana och satte oss på matrix ett internetcafé för dom som inte visste de:D Vi satt där i 20 minuter sen så gick vi vidare och jag tog tunnelbanan hem och Maya också så jag kom till mörby runt 18.0 sen så tog jag bussen hem. Jag ska försöka hitta lite umgänge till ikväll kanske drar hem till Erica och chillar där ett tag får se klockan är fortfarande bara lite(A)
Men ja skriver säkert mer senare
ha en jätte bra kväll:)
pusshej
//lillsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0