lista

1. Vem är du? Linnéa "kontakt" Berglund
2. Ålder: 13
3. Personlighet: humor, osäker, glad
4. E-post: [email protected]
5. Stjärntecken: vattuman
6. Jag kommer från: schweden
7. Jag bor: djhlm tyvärr
8. Mentalitet: var dig själv alla andra finns redan
9. Civilstatus: saknar fruktansvärt
10. Spel? GH
11. Mac eller PC? både e kul
12. 1024*768 eller 800*600? VA?
13. Internet Explorer eller Netscape? har bara explorer
14. Din bästa egenskap: mångsidig haha ?
15. Din sämsta egenskap: alla klagar
16. Husdjur: nepps
17. Familj: mami&pappsen och en brour
18. Kroppsdel du har mest nytta av: de mesta
19. Kroppsdel du tycker bäst om: hatar hela mig
20. Jag sover: överallt
21. Djur jag är lik: fisk haha xD
22. Tror du på något? kärlek vid första ögonkastet...
23. Frisyr: just nu blöt utsläppt mellan långt
24. Hårfärg: blondin ofc
25. Ögonfärg: Blåa.
26. Längd: 167 cm
27. Vikt: berättar inte
28. Skostorlek: 39
29. Gillar: kompisar, grönan, bvän
30. Ogillar: Falsk vänskap.. svikare och känslokalla killar
31. Favoritmat: ska fan heller äta
32. Favoritglass: inte glass här inte
33. Favoritdessert: inte de ehller
34. Favoritpizza: vet ni hur mycket fett de är i pizza:O
35. Favoritdryck: allt
36. Gillar du godis? m tyvärr
37. Isåfall vilken sort? allt
38. Min favoritdrink: va sa vi Maya? haha vi blandar själva
39. Min favoritfilm: skräckisar
40. Min favoritdag: Fredag-lör
41. Min favoritklädesplagg: lättklädd
42. Min favoritbok hatar att läsa
43. Min favoritmusik: sorgliga gråtlåtar med fflirtan
44. Min favoritlukt: parfym parfym
45. Min favoritblomma/planta? hatar pollen!
46. Öl eller vin? Öl
47. Liknar du en kändis? ja e jag
48. Senast köpta skiva: köper inte
49. Senast film på bio: hundra år sen
50. Bästa låten i världen: SOBER
51. Senast lästa bok: "Tillsammans"
52. Favoritförfattare: venne
53. Skriver du dagbok? isånafall när ja mår riktgit dåligt
54. Bästa årstiden: sum
55. Älsklingsfärg: svart på vitt
56. Skulle aldrig ta på mig: vet inte
57. Vad ville du bli när du var liten? delfinskötare
58. Blev du det? nejj ja vill int eheller
59. Brinner för:bästavän, simningen + alla där och honom..
60. Sportbil eller familjebil? diggar sportbilar:D
61. Katt eller hund? kattiga katter
62. Har du nån nojja? nej ja e inte sån
63. Fobier? jag ör gangster
64. Deppig eller glad? jätte jätte jätte deppig
65. Politiskt insatt? haha va?
66. Värdesätter du ärlighet? aa
67. Brukar du dra "vita lögner"? ja om de gör så ngn inte såras
68. Är det ok med vita lögner? ja de räddar ju ngn
69. Känner du en mytoman? Nej(?)
70. Har du pojkvän/flickvän? förstörde allt
71. Är du kär? jätte
72. Hur tidigt stiger du upp? sex
73. Är det bra eller dåligt? bra de funkar oftast
74. Vem/vilka vet mest om dig? Maya
75. Gillar du att slåss eller? oseriöst
76. Vad har du på dig just nu? mysbraxor, bikini överdel och randigt linne från h&M
77. Vad ska du göra ikväll? ut snart
78. När var du senast riktigt full? har aldrig varit riktigt full men sist ja va påverkad va väl typ ett bra tag sen(=
79. Är du seriös? Jo jag kan vara
80. Hur många väskor äger du? ingen anning
81. Hur många bilar har du/ din familj: va?
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? nicolas
84. Hur många timmar sover du per natt? 5-6
85. Vem är snyggast i världen? orka
86. Vad är du allergisk mot? gräs
87. Ska du duscha idag? m snart
88. Vad är det för veckodag söndag
89. Vad är det för datum idag? 1 juni 2008
90. Vad gör du nästa år?  går i friberga och slipper djhlm..
91. Är du likgiltig? ibland
92. Hårdrock eller synth? ?
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? stan/landet beror på vad är djhlm?
94. Har du utländska föräldrar? näjj
95. Gillar du att laga mat? nej
96. Märkeskläder eller secondhand? palla va snobb
97. Hur många par skor har du? nåra stycken
98. Är du frustrerad? Ja har varit de nu senaste halvåret

 99. Vem är snällast just nu? Maya alltid, Cissie, Malin och Hanna
100. Var har du ont? hjärtat...


Kommentarer
Postat av: Snygg-Lotta,

Läser du min så läser jag din - nog du inte är bryr dig om kläder skor o annat - det bor allt en liten Djursan-snobb i dig! Lättklädd stämde ju iallafall. Mentalitet "var dig själv alla andra finns ju redan" hur funkar det med Fjällräven, tajta jeans, låååångt tovigt hår o en j..vla massa smink!!?

2008-06-10 @ 16:09:44
URL: http://kalaslotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt din"paulie bleeker is totally boss" t-shirt ?

2008-06-12 @ 13:01:58
Postat av: Anonym

ööhm ja fick den är ja såg filmen elr jag satt i publiken och dom kastade ut fem stycken typ de va efter premiär(A)

2008-06-13 @ 23:21:46
Postat av: linnéa

ja är inte djursholmssnobb och tkr heller inte att de är speciellt kul att bli kallad för de!

Fick ja välja själv hade jag inte velat bo här.

Nej jag kanske inte kör på den " var dig själv alla andra redan finns" men den är ju rätt, men jag har inte självförtroendet till att vara min själv de är synd men också den enda sanningen. Och att jag har mycket smink, tuperat hår, fjällräven de är inte för alla andra har de, utan för sminket täcker över ösäkerheten jag trivs i mycket smink och tuperat hår jag får självförtroende av at ha de kan man inte una mig att få iallafall låtsas att jag får jätte bra?

2008-06-14 @ 23:53:56
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älsklingen, gör inte livet så komplicerat.



INGEN i din ålder har bra självkänsla o bra självförtroende - det är nästan onormalt att ha alla pusselbitar på plats redan då.



Så DÅLIGT självförtroende har man inte om man i tid o otid pratar om det. Dålig självkänsla o dåligt självförtroende är två skilda saker.



Tyvärr känns det som om det är lite inne att prata om hur illa man tycker om sig själv o hur dåligt man mår. Den trenden känns så där halvtrist tycker jag. Lev livet i stället för att tjata så mycket om hur ni mår, det kommer tid till det när ni blir äldre trust me!



Du vet att du är bra - du vet dina bästa respektive sämsta sidor - du jobbar med dem - det är BRA.



Kärlek till en Djursansnobb från en annan. Skoja bara...







2008-06-15 @ 13:17:49
Postat av: linnéa

Du får tycka vad du vill jag varken tycker om eller uppskattar att prata om hur jag mår..

2008-06-15 @ 19:06:43
Postat av: Anonym

eller hur!

2008-06-16 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0