Husarö för en dag

Jag har precis kommit hem från en jätte mysig dag på Husarö. Vi tog båten på waxholm klockan 9.30, Antonia kunde inte följa med ut de va lite trist att inte få träffa henne men de får bli någon annan gång:). Runt tolv tiden va vi framme på Husarö och efter att ha träffat storebror och hans kompisar nya och gamla så skulle de va gudstjänst eftersom de var ungefär fyra stycken som skulle döpas idag, vi satt i "kyrkan" som va utomhus lägger in en bild på den senare. Sen så satt vi i deras lilla fem-rums hus och pratade och skrattade. Dom verkar ha en otroligt bra sammanhållning bland alla, sen så va vi ute ett tag och chilla lite när klockan slog 4 så skulle vi ner till båten vi sa hejdå till alla och gick ner till båten efter två timmars båtresa kom vi äntligen till waxholm och åkte bilen hem och nu kom jag nyss hem ska äta snart.
Skriver mer ikväll :)
pusshejj
// LB

Här kommer lite bilder från dagen



Här sitter jag och min efterlägntade bror och äter lunch=D



Här spelar killarna basket tror dom heter Andrée, Ludde och så Nico



STOREBROR=D(A)<3



Här har vi lilla stugbyn haha (A)



Här kommer man nerifrån vattnet och till höger ser ni "kyrkan" rakt upp här ligger alla stugor



klockrena kyrkan som ja tyckte va söt=)



Här bor min bror i tre veckor med fyra andra killar haha
ni kan ju tänka er hur städat dom har de där inne?
Men nu har föräldrarna städat haha

Kommer mer bilder ifrån Husarö när de är konfirmation 28/6
<3

Kommentarer
Postat av: Sophia

mysiga bilder!:)<3

2008-06-15 @ 20:04:17
Postat av: sanna

jag har mitt land på husarö :D

<3

2008-06-15 @ 20:26:40
Postat av: linnéa

aa visst är dom(A)

trevligttrevligt

2008-06-15 @ 21:42:54
Postat av: Melinda

den där killen är med på min kompis press Xp

2008-06-18 @ 21:46:17
URL: http://ohmells.blogg.se/
Postat av: linnéa

mahaha den där killen är min storebror=)

antonia elr hur?

:D

2008-06-19 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0