en på miljonen

Du kunde inte leva utan att veta vart du hade mig,
Du orkade ingenting utan mig vid din sida,
Du gjorde allt för att de skulle bli bra,
Du berättade att du älskade mig mer än väldigt många,
Men allt detta bara innan du träffade en annan.
Fattar du vad utbyt jag känner mig
?
du kan säga att de va ja som dissa dig först,
men jag gjorde allt för att få dig tillbaka du vet de.
Du får en att känna sig speciell men i slutet är man bara
en i mängden.
Men för mig kommer du alltid vara en på miljonen.
De kommer
alltid vara du, men du anar inte hur besviken jag är,
för du lovade och du svek...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mister du en står dig tusen åter.



Lovar, du har glömt honom/henne om något år eller så.



Livet är en fest o du är verkligen bjuden, sitt nu inte o muttra i ett hörn

2008-06-15 @ 13:20:18
Postat av: Anonym

de spelar ingen roll

personen är en på miljonen ja glömmer honom inte

2008-06-15 @ 19:05:00
Postat av: Anonym

ska vi slå vad?

2008-06-16 @ 09:47:02
Postat av: linnéa

jaupps jag tror inte dom som tror att ja glömmer killar snabbt..

dom knr nog inte riktigt mig hur jag är när de gäller sånt

2008-06-16 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0