börjar om

Jag har nu bestämt mig för att blogga under sommaren. Jag kommer garanterat inte skriva varje dag men minst ett par gånger i veckan. Skolan har slutat och de betyder sommarlov yes! Jag har varit en hel del med tjejerna från gamla klassen jätte mysigt. Idag vaknade jag vid 12 eftersom Maya ringde och fråga om vi skulle handla kläder och andra saker i staden sthlm, självklart svarade jag och började göra mig i ordning klockan halv två skulle jag åka, pappa skulle ändå in till stan så han körde mig till östra där jag träffade Maya. Vi tog tunnelbanan till östermalmstorg där regnet öste ner vi sprang till olika affärer och försökte hitta paraplyn men lyckades inte! Istället drog vi oss till mcdonalds på norrmalmstorg och tog en glass och pommesfrites och satte oss där tills regnet slutat. Sen gick vi vidare till Zara där Maya köpte en jätte söt topp för 79:- och jag köpte ett blått linne jätte stort för 49:- sen så gick vi till H&M och köpte underkläder typ, Maya köpte tre bh:ar och typ två trosor ja köpte två bh:ar och ett par trosor haha! Sen köpte Maya ett linne och hårspray och jag köpte dax wax haha i <3 wax fårlalf asså(A) Sen så va vi runt lite köpte sverige tröjor och massa roliga saker. När klockan närmade sig 16-16.30 då satte vi oss på 7eleven och gick in på datorerna och tatuerade oss med sverige stuffs! Sen tog vi bussen 2 mot nortull eftersom Maya bor där på sveaplan och jag skulle hem så jag gick av vid odenplan tog bussen 4 och tog tåget mot näsbypark hem. När ja kom hem så kollade jag på matchen och de gör jag fortfarande ikväll ska ja väl hitta på nåt kul skriver mer någon annan dag
pusshejj


Kommentarer
Postat av: Sophia

jippi! äntligen har du börjat blogga igen, och som vanligt äger det att läsa den!(aa)<3

2008-06-14 @ 21:36:49
Postat av: Anonym

haha sötnos(A)<3

2008-06-14 @ 23:44:27
Postat av: Anonym

// linnea

2008-06-14 @ 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0