Förlåt

Jag har verkligen inte haft varken lust eller ork till att skriva men nu ska jag börja igen. Igår va jag med Hanna de va jätte mysigt, vi va i gallerian och på norrmalmstorg osv. Sen så taggade vi till Täby och träffade, Kim, Jessica, Elin och nåra andra. Efter att ha glidit runt i täby nåra timmar åkte jag och Hanna hem till mig. Vi käkade och sen så gick vi till slottsparken och pratade, jätte mysigt. Tack Hanna för en underbar dag:D Lägger in lite bilder också.
Idag ska jag träffa Hanna och Elin (Smexit&Ischy) ska bli jätte mysigt. Får se hur vi gör med kvällen kanske kommer på nåt kul att göra. Aja nu ska jag duscha göra mig klar och ringa mina friends
//LB

Bilder från lilla parken ovanför gallerian

Linnea och Hanna
:D<3



Hanna&Linnea goes elverket töööntar



Don´t play like a gangster
VI E GANGSTER:D mahaha



Linea&Hanna
fontän? Staty?
ahha



Linnea&Hanna
älskardig hjärtat



? ja va gör vi?



I <3 LEKA



Du kan alltid vända dig till mig gmn glöm aldrig de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0