tvungen

jag blev bara helt enkelt tvungen att skriva om han, jag tror knappast att du kommer orka gå in på min blogg, liksom palla*, men iallafall, ja vill bara berätta för alla hur jävla mest du betyder för mig, [fortfarande] tyvärr, de är sämst, men så är de, jag älskar dig fortfarande, du förstår nog inte de eller så vill du inte förstå, men så är de & jag vet att du redan har glömt och jag vill inte verka på dig, tvinga dig, men såhär tycker jag, jag lever för våra minnen medan du skapar nya & de gör faktiskt ont, men jag får leva med de.
även om allt med dig gör sjukt ont, så är de så att jag har fyra stycken, mina brorar dom är ta mig fan underbaraste nmänniskorna på jordens skapelse, mina fyra stycken bästavänner, & killarkompisar, & bröder, vad som än händer så är de så, ni & maya är mitt allt, fred, basse, kalle & bernhard, fyfasen va ni är älskade fuck killar glöm inte de, jag väljer er alltid först, ni är min högra hand, tack för allt pojks, ni är mina stjärnor, mina idoler, mina allt, ja klarar mig inte en sekund utan att veta att jag har er på min sida, japps, back to plugg,
pusshäääj§§=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0