ny dag, nya möjligheter haha =)

juapps, ny dag vare här, idag har de hänt typ nada, asså påriktigt, på ingenting, asså i skolan, efter skolan gick ja och min kära vän. maya till de så kallade "torget" och även min bästiis basse kom med, sen typ har vi flummat lite & sen gick jag hem pga mitt underbara biologi prov på fredag*suck* varför varför varför? aja nu är de bara att börja, man börjar typ med någonting i kroppen, men aa de sista där va helt onödigt bara så att ni vet.
en sak hände idag dåra när jag fick lite damp på en människa för han är påriktigt, dum i huvudet, asså ja skämtar inte han har typ damp & ljuger för allt & alla, så äre de va också apropå ingenting men aja, nu sitter jag med min kära godispåse som jag köpt eftersom ja tänkt plugga´i mitt rum & kollar på desperate hpusewives också, haha de kommer säkert bli mycket pluggandet denna eftermiddag haha, men ja ska ringa någon rolig människa också, ja skriver säkert mer ikväll, räkna med mig till tusen haha!
hejjjsvejs!!


btw jag älskar min bästisfästis grovt mest, hon heter maya ävenkallad lycka&livsglöd & sen äre så att de vi har de är tvillingkärlek på högsta nivå absolut!(A)§§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0