morgon

22/2 de är de idag ja, idag ska jag åka skridskor med klssen + nåra andra, ja som verkligen ÄGER på skridskor´, speciellt för nåt år sen när min bv. maya skulle "hjälpa" mig & putade mig med all fart så ja flyger på mina handleder och den ena går av. ajajjaja.
nuska jag käka frulle sen föna håret & dränka de i hårspray jag med mina dolda talanger kan faktiskt tvätta håret utan att blöta ner mig hahax'D, men aa och idag ska också typ en tredjedel av min a"älskade"klass åka iväg på någon skit, och då får antagligen mina ´självfrälsande maya&erica åka, då ska ja ha de bäst med mina normala andra klasskamrater haha sjajk, men aa, sen vet ja inte för ja har typ träning idag men också lingonvecka*) så simn. & de går kanske inte ihop på bästa sätt men jag får se=),
ööhm. nu ska vi se, ja ska sminka mig efter ja har fönat håret, antalgien för mycket enbligt alla men vafan tyck va ni vill, ja trivs med smink=D, sen så ska ja gitta till skridsko skiten & fota sönder banan haha, nu ska ja käka, jag skriver mer ikväll,

pösshäjjjj(AAA)***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0