ffuck skolan

nu sitter ja i skolan, piss tråkigt, jag och min kära vän josefin dissade "kroppen på g" filmerna som nu hela klassen sitter inne och kollar på vi sa att vi hade extremt mycket att göra och tog datorerna istället, maya är på "jippi" musseum, haha, ja sitter i ett rum utan för vårt klassrum och skriver=), idag ska ja väl hem och plugga IGEN eftersom biologi provet är imorrn fan de suger, ja kommer inte komma ihåg ett skit, haha, men liksom palla.
på lovet ska ja antagligen iväg med min älskadevän. maya till hennes land, tror ja:S, men annars ska ja chilla ring om ni vill träffas någondag=D, ja hatar min datalärare han har blockat playahead på alla skolans datorer förutom typ vissa och ja dampar lack, dom kan typ spåra vilka som har vart inne så  alla vet att ja är STÖRSTA pea tönten, haha men ajja, men nu ska jag umgås, ja skriver mer ikväll, pusshääjjjjj§§§


btw om någon är intresserad så är de här en pilgiftsgroda=D sajjk haha *oseriös*

 


Kommentarer
Postat av: josefine

heeeej linnea!
/jooossan

2008-02-25 @ 20:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0