fan för måndagar=)

första dan på en ny sämst skolvecka, och sen får ja inte gå och träna pga av morgon dagens franska prov "sämst" så nu är de bara massa skit plug som gäller aja, men nästa vecka är de sportlov =D de ska bli bra, idag hade jag och bästavän mysigaste timmen efter skolan haha, kakor § oss säger jag bara,
anledningen till att ja gjorde en blogg är för att minska på playahead beroendet =D de går ioförsig inte så bra men man kan alltid försöka,
I helgen har jag tävlat, i lördags var de någon tråkig tävling men i söndags var de dags för seriesim, vi kom tvåa i tredje divisionen haha *sämst*, i fredags hade jag mysigaste dagen/kvällen med Jill, juste pga Jill, ja ska ju börja i friberga, de blir inge sammis för mig, tyvärr"/
men man gör de bästa av de här, nu sitter jag här och förösker plugga franska men liksom de går inte för ja har sämst i franska & kan typ inte lära mig, haha.
sen på fredag har jag biologi prov på hela kroppen:( de ska bli mindre kul, men nu ska jag föröska plugga lite, skriver säkert mer ikväll.
btw, stellan&träjcie är sjukt saknade§§=)

Kommentarer
Postat av: hemlig beunrare;)

kmr maya börja sammis elr ? ,,

2008-02-28 @ 20:05:01
Postat av: linnea berlgund

nääääjjj maya börjar möörby(A)

2008-04-10 @ 21:17:08
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se
Postat av: linnea berlgund

nääääjjj maya börjar möörby(A)

2008-04-10 @ 21:17:17
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0