en konstig dag

jo idag har de vart konstigt, eller inte men jo, först slutade vi en halvttimme innan de blev mycket bara de för min hjärna sen så vid då ung halvtolv drog mayyson och ja hem till mig och kääka kladdkaka/smet! sen ringde ja jojjjaa, och då skulle hon komma ut till danderyd, så då åpkte vi till mörby & träffa johanna som vi inte träffat på tusentals år, vi ahde de myysigast=D sen så lekte maya och ja på torget innan ja skulle till aurora:D
men då iaf hände något förskräckligt, ja snurrade runt på mitt lilla flygplan på torget baksidan där aajja, där satt j och snurrade helt plötsligt hör ja hur de bara knäcker till, då har mitt puder SPRUCKIT! inte pudret men själva "locket" ja är as lessen *sajk* men ändå mitt PUDER!* ajja, nu har ja precis kommit hem från tjjugoåringen =D,,
imorrnn blire smurftrion som gäller tror ja=D(A)** vi ska typ slagga @mayys, så riiing, vi ÄLSKAR huddinge pojks speciellt dåraa haha pussshäjjjj§§§§§§§§§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0