blogga igen!

Nej nu startar bloggen igen:D
om nåra veckor börjar skolan igen, ska bli jätte kul faktiskt (med ny skola och allt). Igår spenderade jag dagen med att rusa till mörby för att träffa Adrian & Didde innan jag sprang vidare till bvän som precis kommit hem(A) De blev lite bygg hjälp vi fick åstakomma med hemma hos Maya!(a) IGår kväll åkte jag och min vän iväg till Danderyd eftersom vi käkade hemma hos mig:D Så vi åkte iväg till Danderyd (Nora torg) där borta träffade vi Adde, Didde och Danne och vi va med dom helaaaaa kvällen och kollade film och chillade järnet ute i regnet(A)
Vid 11 halv 12 tiden åkte vi hem! När jag kom hem chilla jag lite med storebror som kommit hem fårn nån grej:D
haha idag ska jag va med Maya antaligen ska jag träffa Adde&Didde för dom har mitt busskort:O inte bra ajajabaja!
aja nu måste jag kila!
akriver mer sen:D


haha aj löv ju broooor(A)<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0