vivala tisdag(A)

ja nu är de tisdag och jag har precis sminkat mig.. klockan 6 imorse började mobilen sjunga igen då gick jag upp duscha och klädde på mig kläd val idag blev en skjorta lång randig från bikbok och ett par trikoer och ett tjockt svart skärp från gina tricot ja ska käka frulle snart men nu först ska ja skriva här lite.. jag ska idag till skolan vi har franska *s'mst* vi är två franska grupper drygt 52 barn i en grupp n eftersom den ena franska  läraren har brutit foten så nu har vi en lärare på 52barn de är ganska jobbigt (A) men idag ska ja va med jill och maya (A) vi ska väl va i mörby typ chilla runt där nån timme och sen ska vi till nån kanske hahaxD
men nu ska jag äta frukost
jag skriver garanterat mer ikväll
puss på er(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0