vaaalborg(A)

yesbox nu är de så att valborg har kommit och den ska spenderas nu med Maya på deras nya båt, vi kommer åka runt fem från djurgårdshamen i sthlm vi kmr åka runt i sthlm haha, aja de blir mysigt[A].. sen kmr vi aa chilla på deras cooolaaa båt nej men de ska bli kul men sen ska maya till ericas land *s'mst* jag som skulle vara med henne aja de blev missförstånd där lite grann...! men jag ska väl försöka träffa fflirtan någon dag ska köpa guldkortet någon dag också=D men nu ska jag till plugget kmr hem runt fyra och hämtar grejer till ikväll och så skippar träningen idag för vi ska ut och båta oss(A)<3 men jag skriver mer ikväll elr imorrn får se vad jag hinne rha en rolig valborg alla sutnosar(A)
pushejjj(A)<3
image58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0