tiiisdag

jupp nu är de tisdag idag har jag varit i skolan på morgonen hade vi en föreläsning om typ narkotika och alkhol och skit den va rätt seg men aja där satt vi i en dryg timme sen så hadevi tråk matte och sen hade vi tjej grejs när vi pratade om Engla och allt de är ju faktiskt fädt sorgligt, sen läste vi typ och droger och massa de går ju typ rykten om att de finns dom som sniffat toalett doft spray dom har hittat massa tomma så glade-spray runt mörby centrum och halvt trodde att vi hade gjort de eller dom va väldigt misstänksamma sen så käkade vi lunch. Eftersom vi har hälsovecka så skulle vi på nån promenad efter lunchen de va lite små kul sen så hade vi svenska i drygt fem minuter innan vi gick på musik de va ganksa roligt vi ska ha tidsresa grej och maya & jag ska vara skådespelare hahaxD(A)
efter musiken slutade vi.. maya och jag gick hem till mig och sen åkte vi till mörby och vidare till stan där vi träffade Erik broren vi va runt lite i stan med honom sen så skulle ja till lidingö till oscar och dom nu är jag här och ska kolla på desperate housewiwes om ett tag=D... hahaxD
skriver mer kanske ikväll..<3
kram&puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0