skärp mig!

nu asså shit nu ska jag blogga igen de e ju jätte roligt förstår inte varför jag alltid slutar haha.. okej men iallafall jag mår toppen förutom att jag vart sjuk idag annars är allt jätte bra jag har matte prov imorrn och har pluggat hela dagen sen kom tess, maya och erica hit ett tag och vi gjorde ingenting  chilla lite..  nu ska jag plugga lite engelska, svenska och lite mera matte vi måste läsa i nån bok till imorrn också helt sämst men de är bara att stå ut och be cleaver! haha skola är framtid faktiskt.. aa jag har precis käkat och fixar min pea lite grann (A)
imorrn ska jag iallafall till skolan kanske träna annars ska jag nog va ett tag med maya och täby killarna (?) venne riktigt men aja jag ska nog kolla på nån film och plugga lite skriver kanske lite mer ikväll.

pusshejj
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0