simningen & klubbbyte

"nej nu har jag fått nog! asså jag orkar inte simma längre egentligen varför gr jag de? jag hatar ju att gå och träna jag hatar allt jag passar inte in, jag sminkar mig för mycket, alla där klagar"
sådär lät de i höstas -07 jag vägrade att träna jag hatade att pralla mig iväg till träningarna 6 gånger i veckan de blev för mycket så jag gav upp hoppet om att bli bra igen.. sen så hände de någonting jag vet inte jag bröt ihop totalt allt fakka ur. då lärde jag känna en helt fantastisk tjej! alina "kssfb" landberg vi börjde prata på pea och hon hade en andra press där de stod; gumman du får inte sluta simma aa den var nog till jonna tror jag eller något sånt så jag frågadedig om du simmade du sa att du simmade i neptun och vi snackade lite om tider och sånt och shit va jag började inse att de fanns andra som var som jag som också simmade de kändes som jag såg mig själv i dig alina! du blev snabbt min stjärna jag insåg att jag ville börja simma med dig jag ville ju också simma i neptun med dig! sen så började jag prata med cissie "doux" ekman vi pratade också om simningen och så vi kom varann väldigt nära för de va då jag började må som sämst början på jullovet och jag hatade allt! sen så pratad ejag vädligt mycket  med både cissie&alina och de visade sig att jag visste precis vem cissie va (christine ekman) gud ja hon va ju min förebild jag älskade att jag lärde känna er två ni två har fått mig att fortsätta simma, Cissie&Alina ni står mig båda två väldigt nära tjejer ni är helt otroliga både i simningen och annars men nu kmr ett beslut som jag aldrig någonsin trott jag skulle behöva ta.. asså visst de spelar ingen roll egentligen vad jag väljer för jag kmr ändå träffa er båda varenda dag men enda så känns de svårt! beslutet är klubbyte! ska jag byta simklubb? jag vill de är ju min dröm antigen polisen eller neptun de är inte lätt och vad jag än väljer så ska ingen av er tveka på min kärlek till er för jag älskar er båda två sjukt mycket verkligen ni är fan allt! och nu måste jag ta ett beslut om vilken klubb jag vill inte göra någon av er besviken verkligen inte jag vill inte de och nu är de alina elr cissie inte så att jag väljer person men ändå så är de liksom inte så att jag tror att neptun är bättre än polisen elr tvärt om liksom jag vill att de ska vara en stor klubb inte ett val för jag vill simma med er båda och jag älskar er! men vad jag än väljer nu så får ni inte ta de personligt för jag kmr ändå träffa er (A)§
jag älskar er.. alina landberg&christine ekman sjukt mycket!
sen vill jag säga tack till danderyd om jag nu byter så kmr jag aldrig glömma er tjejer mina tjejer förlåt om jag nu gör såhär men de är bara för jag skiljer mig så stort från er ni är så mycket bättre än mig p många sätt. jag passar int ein.. nathalie, ellen, anna, carro, hillevi, olivia!  jag älskar er men jag kmr nog att byta klubb...
så nu gäller de att jag går på alla träningar, satsar stenhårt på simningen så jag kmr in i polisen elr neptun!<3
tack för allt brudar nu gäller de...<3

Kommentarer
Postat av: cissie,

gumman du är finast, verklinge.
men polisen förfan gumman, snälla!
jag älskar dig

2008-05-02 @ 00:56:09
Postat av: linnea berlgund

aaw älskling...
asså jag vet inte"/
jag vill verkligen inte såra ngn av er och jag älskar er precis lika mycket och ni betyder allt jag älskar dig hjärtat och hur som helst kmr jag iaf få chansen att träffa er båda varenda dag(A):)

2008-05-05 @ 17:55:28
URL: http://lajneuaberglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0