regn, snö, moln TRIST

usch för stockholms hemska väder asså de är ju katastrof de är faktiskt  APRIL! inte december, man får hoppas på bättre väder verkligen, aja idag åkte jag in med skolan till stan vi skulle kolla på bio på sveavägen/tegnergatan typ grand 123 aja där vare iallafall gratis film den hete "girls rock" men de va tpy en dokumentär liknande, jätte tråkigt verkligen sämst! sen så åkte tillbaka till skolan och  då käka vi lunch, när vi gjort de skulle jag, maya, becka & linnea gå till en fyra och berätta om de nominerade i WCP world childrens price, de gjorde vi de va typ jätte pinsamt fast ändå ganska så roligt hahaxD, sen så hade vi (P) jag och maya jobbade matte, maya va skit sur för hennes passare funkade inte, suucker! haha sen insåg hon att hon antigen behövde vända på boken och låta passaren sitta i, eller så va thon tvungen att gå runt hela bordet xD, sen så slutade vi en halvtimme tidigare de va rätt så najs så haha, jag gick hem och då pluggade jag lite sen åkte jag till träningen, som började halv fyra, de va inte så jobbigt idag vi simmade
800 m. frisim
400 m. ben teknik 100 av varje simsätt
400m. medly teknik 100 av varje simsätt
200m. medly med start&tid x 3
(2) x 16x25 medly 4 av varje simsätt
4x200 frisim
400m. ryggsim arm
sen typ avbad 400 m.
:D ledsen men jag tror inte ni fattar någonting av de där men sak samma(A)
sne åkte ja hem och nu sitte rjag och pluggar svenska,, franska, och matte=D
men jag kanske skriver mer ikväll annars får ni ha de så bra
puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0