på med fjällis igen

fyfan för dagens väder asså! snösnösnö :( jag hatar snö och nu måste jag använda min fjällis igen den är ¨så stor och jobbig! haha, bara massa problem men aja idag ska jag och min lilla klass på bio på sveagatan typ grand 123 kom dit(A) haha, sen ska vi väl typ tbx till skolanslutar runt halv tre sen ska jag på träning som börjar halv 4 till 5! sen tänkte ja kanske träffa nån lustig liten prick haha, ring mig om du vill träffas ja kommer vara i mörby typ runt där (A) sen måste ja hem och plugga, men fanny i andra änden asså via telefon hahaxD hon hjälper mig med min älskade svenska *suck* men hon är min underbara pärla som får mig att orkar allt!.
idag har jag på mig ett par jeans mörkblåa från urban outfiters, ett grått v-ringat linne från TSF, och en stor mörkblå hoodtröja, sammis tröjan årets, ja tog broders min hahaxD ja hatar ju sammis men älskar faktiskt de här tröjan(A)
aja sen dagens frisyr blev uppsatt mitt hår såg åt helvete ut tidigare i morse! men snart ska ja iväg till skolan, våran buss går fem i nio, så ja måste vara där drygt kvart i typ och btw alla som verkligen vill veta en sak läs min andra press(A) haha, men nu ska ja tagga måste sminka mig innan ja går:D
<3333//

jag älskar den här finaste vårbilden på mig och bästisfästis!
nu blev de vinter igen;( hahax'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0