livet leker

nu har jag precis kommit hem från träningen i eftermiddags så etfer vi slutat klockan 12:00 så gick jag och maya till mig och käkade lunch och lite så sen åkte vi till mörby och köpte glass eller maya köpte glass åt mig =D thaha sen så gick vi runt lite där.. när klockan slog 2 skulle jag på träning då träffade vi didde, adde och pierre och dom skulle till täby precis som maya så hon åkte med dom och jag tagga till träningen de va trevligt där vi tränade de va grymt skönt pass idag imorrn är de tävling, vårsimiaden typ kval till regionsfinal så ikväll ska ja ladda stenhårt(A) thahahah men ja skriver mer imorrn ska maya& jag slagga hos mig (A)
pusshejj // LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0