lastbil

idag är de torsdag de betyder att imorn blir de helg klockan 12. haha, men imorrn ska typ jag etfer skolan hem eller till mörby eller a jag vet inte typ chilla lite sen ska jag till simningen efter de ska ja jag typ hem och sen ska typ jag, maya, agnes, danya, sofie och hanna slagga hos charlie eller aja jag vet inte riktigt jag ska berätta lite vad jag gjort idag först va de franska på morgonen de va lite halv kul sen hade vi nån lektion sen efter vi käkat lunch så hade vi NTA jag och linnea byggde den häftigaste lastbilen i sthlm haha, sen slutade vi vid halv tre då åkt ejag och maya till möbry och sminkade oss sen så åkte vi in till stan och träffade Traice vi va runt lite vi gick till hennes skola och kollade hon visade oss runt lite den va jätte mysig hahaxD, sen köpte vi godis och så gick vi till karlaplan för vi skulle träffa Johanna där hon kom dit och hon hade SVART hår shit va inte trodde mina ögon haha hon och maahs atp' hade typ färgat håret oseriöst men de va liksom svart skitcoolt, sen så gjorde vi lite saker och sen gick jag, maya& johanna till tekniska där maya skulle ta bussen hem och johanna bor ju typ där så vi sa hejsvjes till Trac och gick vi från tekniska skulle ja tagit tunnelbanan men pappa var typ där så han plockade upp mig så fick jag till och med stjus hem xD sen har jag pratat med tove, trac och maya =D, snart ska ja plugga lite granna (A)
nu ska jag gå iaf(A)
jag skriver mer imorrn
kraaam L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0