hej ny vecka!

ja nu har ja bestämt mig på riktgit att börja blogga igen varje dag(A) haha idag är de måndag alltså ny vecka idag klockan 6 vaknade ja av min härliga mobil som satte igång att sjunga och då kom ja på att ja glömt att göra nåra saker till skolan då satte ja mig och började göra de när ja tjugo i sju var klar fixade jag mig sen åt ja knappt någon frukost men lite grann åt jag. sen gick jag till skolan och pratade med min älskade bästis hela vägen ja började nästan gråta för de va maskar överallt! jag skojar inte dom låg där kladiga och äckliga och äcklade även mig. jag typ dog när ja äntligen var framme vid skolan gick jag & blodsyster till slöjden ja hade sy och maya trä så ja följde med henne först sen gick ja till min ja håller på att göra ett par mjukisbyxor i ljusblått fleecetyg haha. de ska stå LIUNN3A på rumpan eftersom de är liksom jag förut. aja sen så hade vi klass grejs och sen matte jag& linnea gick ner på matte eftersom ja e lite extra dålig på de går ja på typ extra grejs men de är funklar gräjt(A)
sen så åt vi lunch de va äckligt men ja åt knäcke mackor=D. Sen hade vi rast ja och maya delade på en lime som hon hade i sin ficka (fråga inte varför) haha, sen så när vi började sa vi att vi hade ramlat och gjort illa händerna eller ja hade lagt krockben på Maya och efter de ramlat på henne så vi kom med grejer på händerna´! haha sen då hade vi engelska de va as jobbigt j höll på att somna men sen hade vi bild de va rätt kul jag och maya målade galna porträtt av varnadra hahaxD. sen slutade vi men eftersom ja har varit sjuk rätt mycket ligger ja efter en hel del så jag och Bästis stannade till tjugo över fyra vi slutade egentligen tio över tre men vi satt över drygt en timme sen så åkte vi till mörby maya köpte en fundationen sen åkte hon med t-banan in till hennes mellan boende i flytten hon bor just nu på mickes ( hennes pappa) fotostudio den är sjukt härlig och stor. men iaf sen tog jag 601V hem den tog lite längre tid men jag älskar att åka buss så de gör ingenting, jag höll på att gå av vid stocksundstorg och gå upp till Charlotte Malmberg eller där hon bodde förut innan dom flyttade till Sandiego men ja skulle bara börjat gråta då"/. så jag åkte hem istället och plugga lite sen satt ja mig med dator i min säng och pratade i telefon.
sen så åt jag middag och sen så la jag upp min simning med mig själv hur mycket jag ska prestera nu innan sumsim 08 shit va bäst de kommer bli! men snart börjar cashmere maffia nu ska ja koka lite te och kolla på de=D haha ja tänkte skriva lite om mig själv sen också!
aja pusshej alltihopa!<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0