fredag & lördag

jag kunde inte skriva igår, va inte inne på dator, först va jag i skolan sen klockan 12 så åkte jag, maya, erica & nikita till mörby och maya&jag träffade agnes vi gick och käkade på tacobar sen så kom dom andra, sen så skulle vi gå och fixa ett par saker jag, maya och agnes sen gick jag på träningen som började runt 3 när jag var klar halv 5 så åkte jag hem och plockade ihop ett par saker och åkte till Charlie jag sov där med agnes, sufy och maya vi va ute först gick till gränsgärdet och typ chilla lite haha, sen gick vi hem och käka pizza, vi köpte två familje pizzor och en vanlig och ojojoj va stor dom va jag åt en fjärdedel av en familjepizza och jag typ dog, sen gick vi ut och åt ben&jerry på studsmattan och sen skulle vi kolla på film, från andra sidan" den va riktigt bra men väldigt läskig men jag rekomenderar den verkligen. Sen så typ gjorde vi massa konstiga saker och sen började typ alla bråka vid halv 3 på natten för charlie, maya & jag halvt sov och agnes låg och pratade och sjöng och sufy bara skrattade då blev de riktiga diskussioner gud va dom skrek på varandra Charlie och Agnes herregud typ två timmar, sen när de äntligen blev tyst så somnade alla, klockan halv 11 typ vaknade alla igen då käkade vi frukost sen kollad evi på filmen igen hahaxD sen fixade vi oss, och åkte till täby vi kom till täby vid 3... klockan halv 5 åkte vi hem igen haha..  så jag kom nyss hem och är as trött kommer typ bara chilla ikväll ring mig om du vill träffas dom som ska ha mitt nummer har de, <3
skriver kanske mer sen..
puss&kram / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0