2 cool 4 school xD

nu sitter jag med syster, tvilling, bebis, soulmate, blodtwine och mycket mer aa andra förklarningar utav maya strinnhed, iallafall vi sitter och "skriver" om asien jippi" thahaxD(A) vi sitter mest inne på pea och chillar lite..
idag har vi haft idrott vi hade yoga ganska så roligt eftersom  jag har en humorsyster som alltid får mig glad så va även de roligt (A) sen så har vi haft (P) och rast ja ska hem idag och chilla sen ska jag på träning men ja är as trött och har ont i halsen men ja ska ladda till tävlingen imorrn de kommer bli faajn(A) men ja skriver mer när jag kommer hem.. lägger in nåra fiina bilder från skolan nu också
puss häjj L
 l'gger in bilder från utah projektet


visst ärom inte lite fina thahahxD(A)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0